Dzisiejsza edukacja napotyka wiele ograniczeń takich jak ocenianie, materiał przedmiotowy, czy ograniczenia poznawcze i rozwojowe. Coraz więcej dzieci i młodzieży wspólnie z opiekunami decyduje się na edukację domową, czy inne alternatywne formy nauki.

 

 

Błędy dzisiejszej edukacji, które możemy naprawić:

znacznik krzyżyk błędy edukacji

Ocenianie, jako forma demotywacji, przy którym rozpoczynamy od najwyższego pułapu i obniżamy oceny wraz ze wzrostem błędu.

 

znacznik poprawa edukacji w szkole

Rozwiązanie – inny punkt odniesienia

W przypadku gier zaczynamy od zera i zdobywany punkty za wszystko co zrobimy pomyślnie.

 

znacznik krzyżyk błędy edukacji

Przepełnione ramy programowe materiałem przedmiotowym do zapamiętania, brak kreatywnego podejścia do poznawanego tematu, czy brak motywacji u uczniów.

 

znacznik poprawa edukacji w szkole

Rozwiązanie – aktywne nauczanie

Piramida Dale’a, która świetnie obrazuje najlepsze zapamiętywanie poprzez aktywne uczenie się, w jednoznaczny sposób zaznacza gry jako idealne narzędzie do aktywnego zapamiętywania.

 

znacznik krzyżyk błędy edukacji

Ograniczanie cech poznawczych i rozwojowych uczniów poprzez bazowanie wyłącznie na notowaniu i wiadomościach podręcznikowych.

 

znacznik poprawa edukacji w szkole

Rozwiązanie – zabawa i kreatywność

Dodanie elementów zabawy i samodzielnego, aktywnego poznania do nauki materiału przedmiotowego poprzez gry edukacyjne dostępne dla każdego. Wprowadzanie elementów TIK w edukacji.

 

Naszym celem jest odpowiedź na powyższe problemy!

 

SPRAWDŹ NASZE OFERTY SPECJALNE !

Nasze rozwiązanie!

  • Zróżnicowanie metod nauczania poprzez edutainment (rozrywkę edukacyjną), gry edukacyjne i symulowaną naukę.
    Twoje dziecko nawet nie będzie wiedziało, że pochłania wiedzę!
  • Zachęcenie dzieci do nauki przedmiotów ścisłych poprzez uatrakcyjnienie nauki.
  • Projektowanie gier edukacyjnych z dziedzin nauk ścisłych (biologia, chemia, fizyka), które są łatwe i zachęcające do zabawy.
  • Wprowadzanie trudnych zagadnień nauki przez zabawę.
    Dostarczenie rodzinnej rozrywki z solidną porcja wiedzy.
  • Projektowanie gotowych i ciekawych produktów, czy scenariuszy lekcji dla nauczycieli.
  • Wdrożenie GBL (game-based learning) oraz elementów
    gamifikacji w edukacji.
  • Oswajanie z nowoczesnymi technologiami jak AR/IR/VR

 

 

nasz cel zmienić edukację